در حال نمایش 2 نتیجه

کارت مناسبت تبریک روز خاص

کارت تبریک هدیه ارزشمندی است که در کنار ارزان بودن می‌تواند سالها برای عزیزان ما به یادگار باقی بماند. اغلب هدیه ها، استفاده می شوند یا بعد از مدتی کنار گذاشته می شوند؛ اما کارت تبریک اینطور نیست و افراد گاهی اوقات حتی کارت هایی را که در دوران کودکی یا مدرسه از دوستان دریافت کرده اند تا بزرگسالی نگه میدارند و دور نمی اندازند؛ بنابراین کارت تبریک های مناسبتی می تواند یک یادگاری مناسب در روزهای خاص باشد.

 

انواع کارت مناسبتی

کارت مناسبتی که برای تبریک برای روز خاص می توان استفاده کرد متنوع است. چاپ کارت پستال به علت مشغله های زیاد و مسافت شهرها، انتخاب مناسبی برای تبریک سال نو، اهدا هدیه، عرض تسلیت یا تبریک جشن عید و رویدادهای از این قبیل است. برخی از رایج ترین آن ها عبارتند از:

 

کارت مناسبتی عاشقانه

کارت مناسبتی عاشقانه به همراه جملاتی زیبا و سرشار از احساس می تواند یکی از راه های موثر برای سورپرایز کردن همسر و همچنین نشان دادن علاقه به وی باشد.

 

کارت مناسبتی تولد

یکی از کارت های پر کاربرد، کارت مناسبتی برای تبریک روز تولد است. ارسال کارت تبریک تولد می تواند یک هدیه ماندگار برای فردی باشد که دوستش دارید.

 

کارت مناسبتی نوروز

جشن عید نوروز هر ساله در کشور ما با شروع فصل بهار و سال نو برگزار می‌شود و مردم ایران شروع سال نو را به یکدیگر تبریک می‌گویند. ارسال کارت مناسبتی یکی از رسم هایی است که در بین ایرانیان بسیار رواج دارد.

 

کارت مناسبتی شب یلدا

شب یلدا طولانی ترین شب سال است که در ایران جشن گرفته می شود. در این شب بیشتر خانواده ها به خانه اقوام مسن می روند و دور هم شادی می کنند. ارسال کارت مناسبتی شب یلدا به عزیزان می تواند نشان دهنده علاقه ما به آن ها باشد.

 

کارت مناسبتی تبریک ازدواج

قطعا روز ازدواج هر کسی برای او مهم ترین روز است. با ارسال کارت تبریک در این روز می توان در کنار فردی باشید که در حال شروع زندگی جدید خود است. همراه با کارت مناسبتی می توان هدیه یا گل نیز ارسال کرد. بهتر است که متن کارت شخصی باشد و ترجیحا از متن های آماده استفاده نشود.