نگهداری از گیاهان

خرید گیاهان کلکسیونی و لاکچری

خرید گیاهان کلکسیونی و لاکچری

خواندن این مقاله مناسب کسانی است که قصد خرید گیاهان لاکچری را دارند و برای بقیه افراد خطرات قلبی به همراه دارد. ( البته این جمله جنبه فان داشت) یک سری از افراد عاشق جمع آوری کردن گیاهان لوکس و لاکچری هستند. گیاهان لوکس فضای منزل را بسیار دکوراتیو و کلکسیونی می‌کنند. علاوه بر این موضوع نگاه کردن به این همه زیبایی انرژی خاصی را به انسان منتقل می‌کند. وقتی صحبت از کلمه کمیاب و لاکچری می‌شود اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند گران بودن آن است، اما در صورتی که این طرز فکر بسیار غلط است. با گیاه نت همراه باشید تا علت این موضوع را متوجه شوید.

 

معرفی ۵ گیاه لاکچری مخصوص کلکسیون بازها

 

جاکلین یا ژاکلین

این گیاه یکی از گونه‌های آلوکازیا است که ظاهر بسیار جذابی دارد. تنه قرمز رنگ همراه با خال‌های مشکی از یک طرف، برگ‌های مخملی و چروک از طرفی دیگر دلبری می‌کنند. این گیاه بر خلاف لاکچری بودنش قیمت چندانی ندارد. شما می‌توانید سایز ۱۴ این گیاه را از گیاه نت تهیه کنید. جهت خرید جاکلین کلیک کنید.

آلوکازیا جاکلین با گلدان پلاستیکی

آلوکازیا جاکلین با گلدان پلاستیکی

 

 

آلوکازیا زبرینا

گیاه لوکسی که بسیار مقاوم می‌باشد. عده‌ای تصور می‌کند آلوکازیا گیاهی حساس است که داخل منزل به سرعت از بین می‌رود فقط کافیست این گیاه را تهیه کنید تا متوجه خلاف طرز فکر دیگران شوید. به جرات می‌توان گفت که اگر نور و رطوبت مورد نیاز این گیاه را تامین کنید، یکی از مقاوم‌ترین گیاهانی خواهد بود که در مجموعه گیاهان شما وجود دارد. این گیاه را میتوانید در سایزهای متفاوت از گیاه نت تهیه کنید. جهت سفارش آلوکازیا زبرینا کلیک کنید.

آلوکازیا زبرینا

آلوکازیا زبرینا

 

آلوکازیا گاجیانا

ترکیب رنگ کرم و سبز روشن در برگ یک گیاه غوغا به پا می‌کند. گاجیانا یکی از کمیاب‌ترین انواع آلوکازیا در ایران می‌باشد. گیاهی نسبتا مقاوم است فقط به دلیل رنگ ابلق برگ‌هایش نیاز نوری زیادی دارد. خوشبختانه شما عزیزان می‌توانید این گیاه لاکچری را از گیاه نت تهیه کنید. فقط کافیست روی کلمه آلوکازیا گاجیانا کلیک کنید.

آلوکازیا گاجیانا با گلدان پلیمری

آلوکازیا گاجیانا با گلدان پلیمری

 

ماکروریزا

از نظر شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی با گاجئانا دارد با این تفاوت که رنگ برگ‌هایش کرم و سبزه روشن نیست. برگ‌های این گیاه به رنگ سفید و سبز می‌باشند. از نظر قیمت نیز تفاوتی با گاجیانا ندارد. جهت سفارش گیاه آلوکازیا ماکروریزا کلیک کنید.

آلوکازیا ماکروریزا

آلوکازیا ماکروریزا

 

فرایدک

آخرین مورد از گیاهان لاکچری که در این مقاله از آن صحبت می‌کنیم فرایدک می‌باشد. گونه‌ایست حساس که نگهداری از آن تقریبا آسان نیست، اما آدم با دیدن زیبایی برگ‌هایش هر سختی را به جان می‌پذیرد که این گیاه را در کنار خود داشته باشد. این گونه از گیاهان کلکسیونی تقریباً قیمت بالایی دارد اما طرفداران خاص خودش را نیز دارد. برای خرید فرایدک کلیک کنید.

آلوکازیا فرایدک

آلوکازیا فرایدک

 

خرید گیاهان کلکسیونی و لاکچری از گیاه نت

کلکسیون باز بودن داخل هر صنفی حتی گیاهان آپارتمانی هم وجود دارد. در این مقاله از گیاه نت ۵ تا از خاص‌ترین آلوکازیاهای موجود در ایران را برای شما عزیزان معرفی کردیم. در خریدن گیاهان کلکسیونی سلامت گیاه اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که شما پول تقریباً زیادی (البته برای برخی از آنها) پرداخت می‌کنید. گیاه نت گیاهانی را به شما تحویل می‌دهد که از سلامت کامل ریشه برخوردار هستند و از طرفی عاری از آفت نیز می‌باشند. ریشه سفید و پر از نشانه‌هایی است که ماندگاری بالای گیاهتان را تضمین می‌کند. جهت خرید و سفارش انواع گیاهان لوکس با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

به گیاه نت امتیاز بدید - سمت راست کمترین و چپ بیشترین امتیاز 5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *